Alla inlägg den 12 juli 2012

Av J - 12 juli 2012 09:06

Det är just den känslan jag har nu... Hela denna veckan har jag bara haft lust att krypa under täcket och stanna där tills allt är bra igen... Jag känner mig helt tom... Åh det är så frustrerande att inte kunna sätta ord på sina känslor, känslor som jag verkligen hatar att känna.! Känslan av att jag är värdelös, krävande och framförallt svårt att älska... Jag är så sjukt kär i min kille.! Jag vill bara ligga nära honom hela tiden, kyssa honom och höra honom säga en massa uppskattande saker.. Han säger att han älskar mig, att han aldrig ska lämna mig igen och att jag är allt för honom.. <3 men jag kan inte ta in vad han säger..! Så sa han trots att han någon dag senare gjorde slut... Så hur kan jag tro på hans ord.? Jag önskar så mycket att jag kunde känna vad han känner.! Veta till 100 % att han älskar mig lika mycket som jag älskar honom.! Jag har aldrig varit så här kär.! Förälskad.! Eller känt en sådan lycka över att jag är den jag är.! Tack vare honom.! <3Men det känns inte som om jag kan visa dessa känslor fullt ut.! För jag är rädd att jag inte ska få någon respons....Jag har blivit övergiven hela mitt liv av människor som jag ska kunna lita på, så det är kanske inte så konstigt att jag är rädd.? Eller.? Jag är rädd att den personen som jag älskar så högt ska lämna mig, inse att han kan få något bättre eller att han helt enkelt inte vill ha mig.. Förbaskade liv.!! Han är min mening i livet, det tror jag verkligen, så om han skulle överge mig, så skulle jag inte ha någon mening kvar...Min kropp känns tom bara jag tänker på mig själv utan honom.... Ögonen är fyllda av tårar, men jag orkar inte släppa ut dom.. De är det enda som jag själv kan kontrollera... Ibland så önskar jag att jorden verkligen kunde gå under nu i år... Eller att den mark jag står på kunde brista så jag föll ner i underjorden... Då kunde han inte lämna mig, då var det en högre kraft som skonade mig mot smärta.. Usch vad jag fryser.! Kan det bero på att jag mår som jag gör.? Jag är inte förtjust i att klaga, trots att jag gör det en hel del (!), men jag skaffade ju denna blogg så att jag fick skriva av mig.... Så ingen annan behöver egentligen läsa... Nej nu ska försöka sluta hetsa upp mig och försöka må bra...Ta idag som den kommer.! Kram J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards