Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

dag 3 - en sista chans.

Av J - 29 juni 2012 22:46

Nu har jag och min sambo gjort upp att vi ska försöka igen.! :) överlycklig och för första gången på denna veckan så har jag faktiskt sovit en timme (på dagen) utan att vakna utav panikattacker.! :) jag känner mig fri, men ändå nervös... vi ska "börja om på nytt".. Första dejten är nu på söndag, om han nu inte ändrar sig.!

Men jag har ett problem... Jag vet ju vad jag vill, men jag vet inte vad han vill. Han kan ju lika gärna säga att han vill försöka igen, men sen om en månad så känner han att det var nog skönt att vara ensam och leva livet... Så jag är rädd.! sjukt rädd att jag ska skriva här om en månad och vara i samma sits igen! Men nu har jag sagt att detta är sista gången vi försöker.! Vi har gjort slut en gång tidigare pga en otrohet som hände på fyllan..


Jag kan erkänna att jag inte är den som vet allt om förhållanden.! Jag gör säkert (läs ganska troligt) en massa fel varje dag, irriterar mig på småsaker och börjar gräla för ingenting,, plus jag har svårt att lita på någon över lag... Men om man blivit utsatt för en sexuallförbrytare så är det väl inte så konstigt att tilliten till en annan människa är rubbad?

Men har inte alla par problem.? Jag menar min sambo och jag kan ju knappast vara ensamma..? Och bara för att man har problem så behöver man ju inte ge upp bara för att man känner för det? Men tyvärr verkar det vara så många tänker.... :(


Hmm jag är inte så inne på det här med bloggandet... Har haft svårt att logga in här idag pga att det står att det är fel säkerhetskod, trots att jag har rätt kod.?! mobilen som krånglar också...


Hoppas på en natt med sömn..! God natt :)


Kram j

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 15 juli 2012 18:29

Har försökt att logga in här i flera dagar, men det har varit totalt omöjligt.! Men nu verkar det funka.... Har dock inte hänt så mycket på senare tid... Livet går vidare, eller? Har dock ångest alla vakna timmar på dygnet.. Känns som om jag bara v...

Av J - 12 juli 2012 09:06

Det är just den känslan jag har nu... Hela denna veckan har jag bara haft lust att krypa under täcket och stanna där tills allt är bra igen... Jag känner mig helt tom... Åh det är så frustrerande att inte kunna sätta ord på sina känslor, känslor so...

Av J - 7 juli 2012 19:41

Usch vad jag hatar det.!! Har alltid kännt mig trygg i mitt eget hem, men sen misshandel känner jag mig inte trygg någonstans.! Hur är det möjligt att man kan känna sig så otrygg.? Åhhhh.! Hur länge kommer jag känna så här.? Hur länge kommer det dr...

Av J - 7 juli 2012 13:31

Jag gjorde något som verkligen var för min egen skull.! Har alltid färgat mitt hår, men i våras så blev det blondering... Dock slutade det med att håret gick av och jag fick en "tuss" på huvudet...(!?) jätte smickrande.! Och efter söndagens misshande...

Av J - 5 juli 2012 19:38

Får mig att vilja krypa ur skinnet.! Sitter i solen med en tidning och njuter av att jag äntligen får lite sol på mig.! Satt då och läste i Solo vad man ska göra för roliga saker när man är nybliven singel... Kände att jag började skaka och visste kn...

Skapa flashcards