Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Krångel med allt.....

Av J - 15 juli 2012 18:29

Har försökt att logga in här i flera dagar, men det har varit totalt omöjligt.! Men nu verkar det funka....Har dock inte hänt så mycket på senare tid... Livet går vidare, eller? Har dock ångest alla vakna timmar på dygnet.. Känns som om jag bara väntar på något, något som kan tala om för mig vem jag är.. Jag har världens bästa kille och alla förutsättningar inför livet, men när jag inte vet vem jag själv är så kan jag inte njuta av tillvaron.. Kanske är det för att jag varje dag går och funderar på om A ska göra slut igen.... Kanske är det för att jag är orolig för att träffa personen som misshandlade mig för två veckor sen... Känns dock som flera månader sen.! Jag är helt slut fysiskt och psykiskt... Hela min kropp värker från misshandeln, men det psykiska är värre... Varje gång jag lyckas somna drömmer jag antingen om att A gör slut eller är otrogen, eller att X (personen som misshandlade mig) söker upp mig och dödar mig.. Så påfrestningarna sätter sina spår... Ibland så hoppas jag att marken under mig ska rasa, så jag kunde försvinna.. Men så funderar jag på vad som väntar efter att man dött... Att se sin familj lida, att inte få ha levt klart.. Ja egentligen så längtar jag tills jag är runt 80 år och har levt mitt liv.. Då vet jag hur det varit och då behöver jag inte oroa mig för en massa saker..Kanske låter väldigt själviskt, men jag vill komma till den punkten då jag känner att jag är klar... Om jag dör, då är jag nöjd... Hoppas att livet går fort.! Kram J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 12 juli 2012 09:06

Det är just den känslan jag har nu... Hela denna veckan har jag bara haft lust att krypa under täcket och stanna där tills allt är bra igen... Jag känner mig helt tom... Åh det är så frustrerande att inte kunna sätta ord på sina känslor, känslor so...

Av J - 7 juli 2012 19:41

Usch vad jag hatar det.!! Har alltid kännt mig trygg i mitt eget hem, men sen misshandel känner jag mig inte trygg någonstans.! Hur är det möjligt att man kan känna sig så otrygg.? Åhhhh.! Hur länge kommer jag känna så här.? Hur länge kommer det dr...

Av J - 7 juli 2012 13:31

Jag gjorde något som verkligen var för min egen skull.! Har alltid färgat mitt hår, men i våras så blev det blondering... Dock slutade det med att håret gick av och jag fick en "tuss" på huvudet...(!?) jätte smickrande.! Och efter söndagens misshande...

Av J - 5 juli 2012 19:38

Får mig att vilja krypa ur skinnet.! Sitter i solen med en tidning och njuter av att jag äntligen får lite sol på mig.! Satt då och läste i Solo vad man ska göra för roliga saker när man är nybliven singel... Kände att jag började skaka och visste kn...

Av J - 5 juli 2012 18:32

Har inte haft ork att skriva här på ett tag... Jag träffade min älskling här om dagen.! Jag fick svar på allt jag undrade på och nu kan jag förstå varför han gjorde slut.! Jag hade faktiskt varit i samma tankebana tidigare men jag vill kämpa... V...

Ovido - Quiz & Flashcards