Alla inlägg den 5 juli 2012

Av J - 5 juli 2012 19:38

Får mig att vilja krypa ur skinnet.! Sitter i solen med en tidning och njuter av att jag äntligen får lite sol på mig.! Satt då och läste i Solo vad man ska göra för roliga saker när man är nybliven singel... Kände att jag började skaka och visste knappt vart jag skulle ta vägen.! Då kom känslan fram av att han lämnade mig igen.... Jag har ju trots allt blivit utsatt för en misshandel föregående veckan, men inget går upp mot känslan av att bli lämnad.! Spåren av misshandeln kommer sitta i läääänge.! Men spåren efter att han lämnade mig, dom kommer sitta kvar hela mitt liv... Att få känslan av att man blir bortkastad som köttfärs med gått över "bäst före", att allt man gör känns förgäves, att det känns som om allt hänger på mig... Jag är så trött på att varje morgon vakna och inte veta hur dagen kommer sluta.. Kommer jag... Ja... Usch, jag vill inte ens tänka tanken.!! Får ont i magen.. :( Nej nu får det vara slut på all klagan för idag.! Jag ska ju ta dagen som den kommer ;) får bara banka in det budskapet i huvudet.! ;)Kram J

Av J - 5 juli 2012 18:32

Har inte haft ork att skriva här på ett tag... Jag träffade min älskling här om dagen.! Jag fick svar på allt jag undrade på och nu kan jag förstå varför han gjorde slut.! Jag hade faktiskt varit i samma tankebana tidigare men jag vill kämpa... Vi beslutade oss iallafall att för att försöka igen.! :) överlycklig.! :D Men den lyckan varade knappt i ett dygn, då jag i söndags blev misshandlad av en annan tjej... Jag ska inte gå in på vad som hände, då jag har gjort en anmälan och väntar på att komma på förhör.. Men jag hade aldrig trott att jag skulle bli utsatt för detta.! Men man ska aldrig säga aldrig...Så nu är mitt största mål, att kunna känna mig trygg hemma.. Varje gång jag går ut så får jag panik.! Usch.! Så jag och min älskade är idag ihop.. Men varje gång han får en speciell blick, den blicken han hade när han gjorde slut, blir jag livrädd.! Jag börjar stört gråta och jag är rädd att han ska göra slut än en gång... För jag känner ju att han är rätt.! Så kanske alla känner, men jag kan ju bara sätta mig in i min situation... Usch jag hatar att känna så här.! Hatar att varje dag gå runt och känna mig rädd för att han ska göra slut... Är så osäker på hur jag ska handskas med detta... Nej nu ska jag njuta av solen och av att jag för tillfället mår hyfsat bra :)Kram J

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards