Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

Dag 2 - förlorat totalt allt..

Av J - 28 juni 2012 17:35

Det känns som det iallafall.. Just nu känns det som om jag inte orkar skriva här, jag håller på att krypa ur skinnet och har stor lust att ställa mig framför en bil.... Har aldrig varit så här dålig och aldrig så här själv självmordsbenägen... Jag vet ju att detta kommer gå över, en dag, men det känns så mycket lättare att bara försvinna... Har haft många långa samtal med mina nära och kära om detta, men det verkar bara bli värre... Hur ska jag orka leva när det jag levde för inte längre fanns.? Folk säger att det blir bättre, men just nu har jag svårt att ta in allt... Det är ju han jag vill leva med.! Jag vill att han ska vara pappan till mina barn.! Jag visste vart vi skulle flytta, vad våra barn skulle heta och hur vi skulle dö.! Kanske verkat som en klyscha men jag trodde verkligen på att han skulle vara den som jag skulle leva mitt liv med.! Två dagar har gått sen jag fått mitt hjärta krossat, två dagar sen mitt liv (som jag tyckte var fantastiskt) blev skit.!! Jag hoppas sååå att han tar mig tillbaka, ska då ta vara på varje sekund vi har tillsammans.! Men om inte.. Ja då får jag flytta mina saker, så fort jag har ork....Är så trött nu att tårarna inte rinner längre... Jag åt (läs tvingades äta) en korv idag och en glass.. Det första på flera dagar... Kanske borde se det som positivt.? Kram J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av J - 15 juli 2012 18:29

Har försökt att logga in här i flera dagar, men det har varit totalt omöjligt.! Men nu verkar det funka.... Har dock inte hänt så mycket på senare tid... Livet går vidare, eller? Har dock ångest alla vakna timmar på dygnet.. Känns som om jag bara v...

Av J - 12 juli 2012 09:06

Det är just den känslan jag har nu... Hela denna veckan har jag bara haft lust att krypa under täcket och stanna där tills allt är bra igen... Jag känner mig helt tom... Åh det är så frustrerande att inte kunna sätta ord på sina känslor, känslor so...

Av J - 7 juli 2012 19:41

Usch vad jag hatar det.!! Har alltid kännt mig trygg i mitt eget hem, men sen misshandel känner jag mig inte trygg någonstans.! Hur är det möjligt att man kan känna sig så otrygg.? Åhhhh.! Hur länge kommer jag känna så här.? Hur länge kommer det dr...

Av J - 7 juli 2012 13:31

Jag gjorde något som verkligen var för min egen skull.! Har alltid färgat mitt hår, men i våras så blev det blondering... Dock slutade det med att håret gick av och jag fick en "tuss" på huvudet...(!?) jätte smickrande.! Och efter söndagens misshande...

Av J - 5 juli 2012 19:38

Får mig att vilja krypa ur skinnet.! Sitter i solen med en tidning och njuter av att jag äntligen får lite sol på mig.! Satt då och läste i Solo vad man ska göra för roliga saker när man är nybliven singel... Kände att jag började skaka och visste kn...

Ovido - Quiz & Flashcards